Close

Our Blog

Let’s boost Sales

#INFOGRAPHIC; How to be an Effective Sales Consultant

The World is changing rapidly. At this moment everybody and every Industry is growing, so how can you be the most effective sales consultant. How to become the top 2% of the class. Every organization People are talking about digital transformation we just like to focus. Yes, organizations have to become more digital but that’s […]

Read More...

GRIND

Summertime is time to relax but also time to build up your sales process. Speak to DMUs in your focus group. Sharpen your proposition and get your buying reasons online up and ready. Want Some help with it. Just give a call!  (G) get (R) ready (I) it’s a (N) new (D) day #business #sales #marketing #entrepreneur #salesprocess #proposition

Read More...

UNDERSTANDING EMPLOYEE ADVOCACY ON SOCIAL MEDIA

Social media plays an important role in business today. It is a convenient way businesses can create and share content, build engagement, and interact with their target audiences. Recently, firms have recognized an opportunity to leverage the personal social networks used by their employees, turning them into ambassadors for their brand. This practice is known […]

Read More...

vacature Sales Consultant

Bi!B – we create high performance teams Let’s boost sales. Bi!B (Bright Innovations Influencing Behavior) versterkt de sales bij scale-ups en corporates in de sectoren IT en zakelijke dienstverlening. We werken met een succesvolle leadgeneratie en conversie van online naar offline en sales. Je werkt met ons eigen ontwikkelde A-6 model. We trainen je wekelijks […]

Read More...

vacature Hunter

Bi!B – we create high performance teams Let’s boost sales. Bi!B (Bright Innovations Influencing Behavior) versterkt de sales bij scale-ups en corporates in de sectoren IT en zakelijke dienstverlening. We werken met een succesvolle leadgeneratie en conversie van online naar offline en sales. Je werkt met ons eigen ontwikkelde A-6 model.  We trainen je wekelijks […]

Read More...

De andere kant van de GDPR-medaille

De GDPR, of AVG, wie kent ‘m niet? Overal werd dezelfde brandende vraag gesteld: waar moet ik aan voldoen? Nu de deadline gepasseerd is, is het tijd voor een andere belangrijke vraag: wat kunnen we leren van de GDPR over onze marketinginspanningen en het succes van deze aanpak? Als je e-maildatabase sterk geslonken is, gaat er ergens […]

Read More...