Close

Nothing happens till somebody sells something

De wereld na middernacht

“Nothing happens till somebody sells something”. De morgen na middernacht.
In 10 jaar is het landschap van bedrijven compleet veranderd. De wereld is online.
De wereld om ons is veranderd. Businessmodellen zijn drastisch veranderd. Hoe uw klant koopt is ook veranderd.
Bi-iB helpt, middels o.a. Sales-TeamFlow en Social Selling, bedrijven succesvol te maken.

 

Social Selling is geen nieuw modewoord. Het is een begrip. Voor bedrijven die met hun
tijd meegaan is het dé manier om te communiceren met hun (toekomstige) klanten. Als uw bedrijf de social interactie met haar klanten nog niet op orde heeft, telt u niet meer mee. Want tegenwoordig bevindt 90% van de mensen zich online om daar vervolgens over te gaan tot aankoop.

 

Stel uzelf de vraag: Hoe goed is uw online propositie? Bereikt u uw doelgroep?

 

Let op! Social selling vervangt niet de oude manier van verkopen, maar ondersteunt deze juist.
Het doel van social selling is dat klanten naar u toekomen in plaats van andersom.
Dit helpt je ook in de uitdaging met de AVG-regelgeving.

  •  
    4
    Shares
  • 4
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *